نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم‌افزار حقوق و دستمزد پانچ کارت

درباره پانچ کارت

ما معتقدیم مهم‌ترین موجودیت در یک سازمان نیروی انسانی است. یک نیروی انسانی راضی برابر است با یک سازمان سالم و یک کار کامل. مسلماً یکی از مواردی که موجب رضایت افراد مشغول به کار در یک سازمان یا شرکت می‌شود، حقوق و مزایا است. بهتر است کارکنان از عدالت و دقیق بودن پرداخت حقوق خود مطمئن باشند. اما محاسبه حقوق و دستمزد… . فرآیند زمان‌بر و فرسایشی محاسبه حقوق و دستمزد، هر ماه وقت زیادی از حسابدار می‌گیرد. معمولاً آخر هر ماه وظایف بخش مالی چند برابر می‌شود. از گرفتن خروجی دستگاه ثبت تردد گرفته تا انجام محاسبات با نرم‌افزار حقوق و دستمزد، فرآیندی است که نیازمند چند نفرساعت کار است. چگونه می‌شود این مسیر را کوتاه‌تر یا ساده‌تر کرد؟ در این مطلب سعی داریم نرم‌افزار حقوق و دستمزد، در دل خدمات پانچ کارت را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار حقوق و دستمزد

روند محاسبه حقوق و دستمزد

بیاید یک‌بار با هم، روند محاسبه حقوق و دستمزد را از ثبت تردد تا گرفتن خروجی از نرم‌افزار حقوق و دستمزد بررسی کنیم. ابتدا باید فایل خروجی دستگاه حضور و غیاب را بگیرید. این یک فایل کد شده و ناخوانا است؛ بنابراین باید به‌وسیله نرم‌افزار مربوط به دستگاه آن را به یک فایل قابل فهم تبدیل کرد. خروجی این نرم‌افزارها یک فایل تایم شیت است. در این مرحله یک نفر باید ساعات ورود و خروج و تعداد روزهای کارکرد هر یک از کارکنان را محاسبه کند. در مرحله آخر نیز تعداد روزهای کاری و مرخصی‌های ثبت شده برای هر فرد به یک نرم‌افزار حقوق و دستمزد وارد می‌شود و حقوق نهایی را محاسبه می‌کند. تا اینجا حقوق هر فرد را در دسترس دارید ولی اطلاعاتی مانند فیش حقوقی و کارکرد را می‌توانید به هر یک از کارکنان ارائه دهید؟ مگر با پرینت آن‌ها برای تک تک افراد.


مطالب مرتبط : آشنایی با نرم‌افزار حضور و غیاب پانچ کارت


بیمه سنتی

علاوه بر محاسبه حقوق و مزایا تهیه دیسکت بیمه نیز زمان قابل ملاحظه‌ای می‌گیرد. در بهترین حالت با ورود به نرم‌افزار سازمان تأمین اجتماعی با سرعتی نه چندان جالب باید تمامی افرادی که ماه پیش برای آن‌ها بیمه رد کرده‌اید را کپی کنید. اگر شخصی از لیست حذف شود یا به آن اضافه شود، می‌توانید تصور کنید چه دردسری برای شما درست شده است. باید تمامی افراد، حقوق ثبت شده آن‌ها و تعداد روزهای ماه را مجدداً چک کنید. معمولاً در این پروسه دچار سردرد می‌شوید!

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزایای پانچ کارت

حالا بیایید این روند را در نرم‌افزار حقوق و دستمزد پانچ کار بررسی کنیم. باید به شما بگویم در پانچ کارت هیچ‌کدام از این فرآیندها وجود ندارد. باورتان نمی‌شود؟ ثبت تردد با استفاده از نرم‌افزار جامع پانچ کارت انجام می‌گیرد و تمامی کارکردها به صورت Real Time در دسترس شماست، آن هم به صورت کاملاً خوانا. در پایان هر ماه تنها با تائید کارکردها، نرم‌افزار حقوق و دستمزد پانچ کارت به‌سادگی یک کلیک حقوق کارکنان را محاسبه می‌کند. درنتیجه احتیاجی به هیچ‌گونه جابجایی اطلاعات و محاسبات دستی نیست. پانچ کارت روزها و ساعات حضور، مأموریت و مرخصی را در محاسبه حقوق به صورت خودکار لحاظ می‌کند. علاوه بر این می‌توانید پاداشی برای کارکنان خود بدون تأثیر بر بیمه پرداختی در نظر بگیرید. همچنین تمامی افراد می‌توانند کارکرد و فیش حقوقی را در حساب کاربری خود ببینند. دیگر کسی به شما برای این قبیل مسائل مراجعه نمی‌کند.

نرم افزار حضور و غیاب


مطالب مرتبط : کنترل تردد با نرم‌افزار یا دستگاه حضور و غیاب


بیمه پانچ کارتی

یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های نرم‌افزار حقوق و دستمزد پانچ کارت تهیه دیسکت بیمه است. صادقانه باید بگویم با پانچ کارت تنها با یک کلیک می‌توانید به فایل‌های بیمه دسترسی پیدا کنید. تنها کاری که بعد از این مرحله باید انجام دهید آپلود کردن این فایل‌ها در سایت تأمین اجتماعی است. همین!

معمولاً در سازمان‌های بزرگ، با کارکنان چند هزار نفری نرم‌افزار حقوق و دستمزد است که این محاسبات را انجام می‌دهد. اما این نرم‌افزارها قیمت بالایی دارند و برای شرکت‌هایی با کارکنان چند صد یا چند ده نفری به صرفه نیستند. ما این قابلیت را برای شرکت‌هایی که بیشتر از یک پرسنل داشته باشند به وجود آورده‌ایم. با کمترین هزینه و تنها با فشردن یک دکمه نه تنها فایل بیمه بلکه یک فایل PDF که می‌توانید برای بایگانی یا اطلاع خود داشته باشید را در دسترس دارید.



بیشتر بدانید: هوش مصنوعی در مدیریت نیروی انسانی


درنتیجه

پانچ کارت یک نرم‌افزار جامع است که همه نیازمندی‌های شما فراهم کرده است. در غیر این صورت شما برای در دسترس داشتن هر یک از قابلیت‌های پانچ کارت باید یک نرم‌افزار یا سخت‌افزار جداگانه به صورت جزیره‌ای داشته باشید. ولی تنها با یک حساب کاربری و خرید اشتراک پانچ کارت می‌توانید تمامی این امکانات را یکجا در اختیار داشته باشید. علاوه بر این پانچ کارت به صورت مرتب در حال به روز رسانی است و به مرور زمان بسیاری از امکانات دیگری که ممکن است به آن‌ها فکر کنید به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. پس با ما همراه باشید و ما را به دیگران نیز معرفی کنید.


 

دانلود اپلیکیشن پانچ کارت

 

پانچ کارت

 

google

 


 

پرسش و پاسخ

مطالب پر بازدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست