پانچ کارت

کنترل تردد با نرم‌افزار یا دستگاه حضور و غیاب

درباره پانچ کارت

با دستیابی و پیشرفت انسان در علم و فناوری، سخت‌افزارها همه‌گیر شدند. تقریباً برای هر کاری یک دستگاه اختراع شد. از کارهای خانه و آشپزخانه گرفته تا کارخانه‌ها و کارهای ساده مانند تراشیدن یک مداد. اوایل این دستگاه‌ها جذاب بودند ولی به‌مرور تعداد زیاد آن‌ها دست و پاگیر شد و دانشمندان تلاش کردند که آن‌ها را حذف کنند یا چند دستگاه را دریکی خلاصه کنند؛ مانند گوشی‌های هوشمند که تلفیقی از تلفن، mp3 player، دستگاه بازی، دوربین و … است. امروزه سعی داریم شماری از دستگاه‌ها را حذف کنیم و آن‌ها را با نرم‌افزارها جایگزین کنیم. یکی از این موارد دستگاه حضور و غیاب است. در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسید ولی در نهایت علم پیروز است. در مطلب پیشین در مورد نرم‌افزار پانچ کارت که بی‌نیاز از دستگاه حضور و غیاب است صحبت کردیم. در این مطلب قصد داریم به ادامه معرفی این نرم‌افزار بپردازیم.

پانچ کارت

دستگاه حضور و غیاب و پیام رسانی؟

این قابلیت مدیران را قادر می‌سازد به‌سادگی به کارکنان خود پیام ارسال کنند. این پیام‌ها می‌توانند به‌صورت فردی یا گروهی و اطلاع‌رسانی یا تعریف وظیفه باشد. همچنین کارمندان نیز می‌توانند به‌صورت گروهی یا فردی با یکدیگر گفتگوی درون‌سازمانی داشته باشند. البته مدیر سیستم نیز می‌توانند به این گفتگوها دسترسی داشته باشد. کدام دستگاه حضور و غیاب یا نرم‌افزار وابسته به آن این امکان را برای شما فراهم می‌آورد؟


مطالب مرتبط: آشنایی با نرم‌افزار حضور و غیاب پانچ کارت


گزارش‌گیری 

اگر در بخش حسابداری، حقوق پردازی یا بیمه پردازی فعالیت داشته باشید کاملاً در جریان هستید که برای استخراج گزارش و تایم شیت باید با اتصال یک فلش مموری به دستگاه حضور و غیاب به اطلاعاتی دسترسی پیدا کرد و سپس این گزارش را وارد نرم‌افزار مربوطه کنید. در این نرم‌افزار به‌سادگی می‌توانید به انواع و اقسام گزارش‌ها مانند جدول کارکرد، فیش حقوقی، مرخصی‌ها و کارکردها دسترسی داشت. این امکان هم برای کارمندان و هم برای مدیران قابل دسترسی است.

اطلاع‌رسانی

در نرم‌افزار پانچ کارت هر ورود و خروج توسط یک ایمیل به مدیر و کارمند اطلاع‌رسانی می‌شود. علاوه بر این مدیران می‌توانند با تنظیم کانال تلگرامی خود با نرم‌افزار به‌سادگی از ورود و خروج و ثبت مرخصی اطلاع پیدا کنند. هنگامی‌که از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌کنید بدون استخراج تایم شیت و گزارش از دستگاه، امکان اطلاع از رفت و آمد کارکنان وجود ندارد.

پانچ کارت

راهنما و پشتیبانی

اگر تصمیم به استفاده از پانچ کارت گرفتید می‌توانید بی نیاز از استقرار، نصب و راه‌اندازی باشد. قسمتی تحت عنوان راهنما جهت آموزش‌ آشنایی و طرز کار با این نرم‌افزار وجود دارد. همچنین می‌توانید پرسش و پاسخ‌های گوناگون را مطالعه کنید و مشکلات خود را رفع نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکلی به‌سادگی تنها با ثبت یک تیکت مجموعه پانچ کارت در کوتاه‌ترین زمان مشکل شمارا رفع می‌کند.

دستگاه حضور و غیاب و امنیت؟

در انواع دستگاه حضور و غیاب اعم از کارتی یا اثرانگشت امکان تقلب وجود دارد. در پانچ کارت انواع روش‌هایی که کاربران ممکن است جهت تقلب از آن‌ها استفاده کنند پیش بینی شده و موردبررسی قرار گرفته است؛ مانند Mock کردن لوکیشین یا استفاده از تلفن هوشمند دیگران و یا دست‌کاری در ساعات ورود و خروج. ساعات حضور برای افرادی که دچار فراموشی شده‌اند تنها توسط ارسال درخواست به مدیران قابل تغییر است.


مطالب مرتبط: نقش هوش مصنوعی در مدیریت نیروی انسانی


ردیابی

یکی از مشکلاتی که در شرکت‌هایی که دارای کارکنان دورکار یا سیار هستند با آن روبرو می‌شوند اطلاع از زمان و مکان افراد است. هیچ نوعی از دستگاه حضور و غیاب برای کارکنان سیار وجود ندارد که زمان کاری آن‌ها را مشخص کند. در پانچ کارت می‌توان با استفاده از ردیابی (Tracking) به‌سادگی از مکان حضور افراد مطلع شد. مسیری که طی شده و زمانی که کارکنان حضور پیدا کرده‌اند قابل پیگیری است. حتی اگر فرد به اینترنت دسترسی نداشته باشد اطلاعات به‌صورت Local ثبت می‌شود و به‌محض اتصال به اینترنت برای کارفرما ارسال می‌شود.

پانچ کارت

سخن نهایی

همان‌طور که مشاهده نمودید دستگاه حضور و غیاب محدودیت زیادی برای مدیران و حسابداران به وجود می‌آورد. خوشبختانه پانچ کارت تمامی تجهیزاتی که در دستگاه حضور و غیاب و نرم‌افزار مربوط به آن تقسیم‌شده است را یکجا در خود جای‌داده است. به‌علاوه هزینه‌ی استفاده از پانچ کارت بسیار کمتر از نصب و نگهداری دستگاه‌ و نرم‌افزار حضور و غیاب است. قابلیت‌هایی که تا اینجا راجع به آن‌ها صحبت کردیم تنها در مورد حضور و غیاب و گزارش‌گیری است. در انتظار امکانات بیشتری در زمینه حقوق و دستمزد، مالیات و بیمه پردازی در مطالب بعدی باشید. تنها با ایجاد یک حساب کاربری امکان استفاده‌ی رایگان یک‌ماهه از این سیستم برای شما در دسترس است. ترجیح نمی‌دهید از دستگاه‌های مختلف، جابجایی اطلاعات، امنیت پایین و هزینه‌های گزاف خلاص شوید؟ پس به سایت ما سری بزنید و پانچ کارت را امتحان کنید. با ما در تماس باشید.


 

دانلود اپلیکیشن پانچ کارت

 

پانچ کارت

 

google

 


 

پرسش و پاسخ

مطالب پر بازدید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست