پانچ کارت

آشنایی با نرم‌افزار حضور و غیاب پانچ کارت

درباره پانچ کارت

همیشه رفت و آمد کارکنان برای مدیران مسئله مهمی بوده است. همان‌طور که می‌دانید ساعات حضور کارمندان در محل کار، مرجع محاسبه حقوق ماهانه، مرخصی و … است. جهت کنترل و محاسبه این ساعات، دستگاه‌ها و نرم‌افزار‌های حضور و غیاب مختلفی تولید شده است. دستگاه‌های اثرانگشت، کارتی، تشخیص چهره و RFID. تمامی این دستگاه‌ها برای دسترسی و پردازش داده‌های جمع آوری شده به یک نرم‌افزار حضور و غیاب احتیاج دارند. در این مطلب سعی داریم شما را با یک نرم‌افزار حضور و غیاب جدید و جالب آشنا کنیم.

پانچ کارت



مطالب مرتبط: کنترل تردد با نرم‌افزار یا دستگاه حضور و غیاب


نرم‌افزار حضور و غیاب چیست؟

اصولاً نرم‌افزار جزئی جدا نشدنی از دستگاه حضور و غیاب است. اطلاعات ورود و خروج و تعداد کارمندان به وسیله این نرم‌افزار‌ها پردازش می‌شوند. همچنین تعریف اطلاعات کارمندان، ثبت مرخصی‌ها، محاسبه حقوق و دستمزد، چاپ فیش حقوقی، تعریف سمت‌ها و خیلی از کاربردهای دیگر. پس وجود دستگاه‌ها بدون نرم‌افزار حضور و غیاب کاملاً بی معنی است.

شما از یک نرم‌افزار منابع انسانی چه می‌خواهید؟ علاوه بر مواردی که در بند قبلی گفتیم ترجیح نمی‌دهید بدون عملیات خاصی حقوق و دستمزد محاسبه شود؟ یا اینکه دیسکت بیمه تنها با فشردن یک دکمه تهیه شود؟ یا بتوانید با کارکنان ارتباط داشته باشید؟ یا…

نظرتان راجع به جمع شدن تمام این موارد یا حتی اضافه شدن قابلیت‌های دستگاه حضور و غیاب در یک نرم‌افزارجامع چیست؟ خوب خبر خوبی برای شما داریم. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم قصد معرفی نرم‌افزار حضور و غیاب جالبی که نه تنها تمامی امکانات نرم‌افزارها را دارد بلکه از سخت‌افزار نیز بی‌نیاز است را به شما داریم.

پانچ کارت

نرم‌افزار حضور و غیاب پانچ کارت

پانچ کارت یک نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی است که به هیچ سخت‌افزاری وابسته نیست. هدف ما از طراحی پانچ کارت این بوده است که سخت‌افزار را به‌طور کامل از چرخه منابع انسانی خارج کنیم. با این کار هم هزینه‌های خرید، نصب و نگهداری دستگاه حذف می‌شود و هم سعی می‌کنیم از طبیعت حمایت کنیم. تمام افرادی که با این‌گونه سخت‌افزارها کارکرده‌اند از مشکلات استفاده و نگهداری آن‌ها مطلع هستند. خیلی از کارکنان به دلیل مشکل در اثرانگشتان یا ناسازگاری دستگاه، در استفاده از آن‌ها مشکل دارند. کارفرماها نیز با پرداخت هزینه‌های گزاف خریداری و نگهداری دستگاه‌ها مشکل دارند. از طرفی دیگر حسابداران نیز از روند فرسایشی جابجا کردن اطلاعات ورود و خروج همکاران خسته هستند. نرم‌افزار حضور و غیاب و مدیریت منابع انسانی پانچ کارت تمام این مشکلات را حل کرده است.

به پانچ کارت سلام کنید!

برای استفاده از پانچ کارت تنها به یک سیستم کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند نیاز دارید نه بیشتر. با استفاده از مرورگر یا اپلیکیشن پانچ کارت به‌سادگی می‌توانید نیازتان را برآورده کنید. چه کارایی مدنظر شماست؟

ثبت تردد کارکنان

هر فرد با ورود به حساب کاربری، می‌تواند تردد خود را تنها با یک ضربه ثبت کند. می‌پرسید چطور؟ پانچ کارت با استفاده از تکنولوژی Geo fencing این امکان را فراهم کرده است. یک حصار فرضی و به‌صورت دیجیتال منطقه‌ای که شما تعریف می‌کنید را برای ورود و خروج کارکنان مشخص می‌کند. افراد می‌توانند تنها در محدوده‌ای که شما تعریف کرده‌اید حضور خود را ثبت کنند. وگرنه با پیغام خطا روبرو می‌شوند.

پانچ کارت


مطالب مرتبط: نقش هوش مصنوعی در مدیریت نیروی انسانی


امکان مدیریت چند دفتر

فرض کنید سازمان شما شامل چند دفتر مجزاست. چگونه باید آن‌ها را مدیریت کنید؟ در هر دفتر دستگاه‌ها و حسابدار‌های مجزا قرار دهید؟ با نرم‌افزار حضور و غیاب پانچ کارت می‌توانید هر تعداد دفتر و شعبه که بخواهید را به‌سادگی مدیریت کنید. تنها کافی است چند دفتر مجزا تعریف کنید و افراد مشغول در آن دفتر را مشخص کنید. در هر دفتر تعریف شده می‌توانید به تنظیمات زیر دسترسی داشته باشید:

  • مدیریت محل خدمت

نام و محدودیت جغرافیایی دفتر را مشخص کنید.

  • مدیریت اعضا

لیست کارکنان را مشاهده، افزودن کارکنان جدید.

  • تنظیمات دفتر

افزودن شرحی راجع به کسب و کار و استفاده از لوگو، آدرس وب‌سایت، محدودیت اخذ گزارش کار از افراد. همچنین اطلاع رسانی ورود و خروج افراد به مدیر، افزودن کد امنیتی و محدودیت‌های تردد، ثبت اطلاعات کارگاه.

  • تنظیمات تردد

تعریف روزهای کاری و ساعات مجاز رفت ‌و آمد کارکنان و ساعت شناور.

  • مدیر جانشین

انتصاب یک نفر به‌عنوان جانشین مدیر، جهت دسترسی به پنل مدیریت.

در ادامه…

امکانات نرم‌افزار پانچ کارت به همین موارد ختم نمی‌شود. ترجیح می‌دهیم باقی امکانات این نرم‌افزار جامع را در مطالب بعدی به‌صورت کامل برای شما شرح دهیم. شما به‌سادگی می‌توانید با ورود به سایت پانچ کارت از ویژگی‌های این نرم‌افزار جامع مطلع شوید. همچنین با ایجاد یک حساب کاربری می‌توانید یک ماه رایگان از این نرم‌افزار استفاده کنید. لطفاً نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌ها خود را با ما در میان بگذارید.

پانچ کارت را به دیگران نیز معرفی کنید…


 

دانلود اپلیکیشن پانچ کارت

 

  پانچ کارت

 

google


 

پرسش و پاسخ

مطالب پر بازدید

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست